Onze diensten

Met de start van Fmission betreedt een onafhankelijke partij de markt voor wie het selecteren, implementeren, integreren en optimaliseren van facilitaire management informatie systemen core business is. Fmission, een leverancier- en pakketonafhankelijke dienstverlener met veel kennis van facility management. Een bedrijf dat de effecten van maatschappelijke ontwikkelingen op het primaire proces herkent en deze weet te vertalen naar passende facilitaire bedrijfsvoering met dito informatievoorziening. Ook een partij die vertrouwd is met de belangrijkste systemen op de markt en de leveranciers kent (o.a. Axxerion, Facilitor, Nordined-Prequest, Planon, TOPdesk en Ultimo). Een professional die gestructureerd en volgens de unieke FMIS-routekaart integraal werkt en het traject doorloopt. Een partner die ook na implementatie de klant met raad en daad ter zijde kan blijven staan > van advies tot release!

Onze activiteiten hebben wij ondergebracht in vier zogenaamde aandachtsgebieden, te weten Consultancy, Projectmanagement, Interim-management en Trainingen en Workshops.